Äldre nyheter

Glad Midsommar

2021-06-23

Önskar vi alla våra medlemmar.

Arbete på Dalavägen

2021-02-20

Arbete pågår vid Björkelund på Dalavägen (efter ladan och innan sjön) lördag eftermiddag den 20/2. Vänligen kör försiktigt förbi arbetsplatsen där man tar bort is som orsakats av översvämmad brunn.

Framskjutet årsmöte

2021-02-08

Med anledning av Covid-19 har beslut fattats att vi skjuter fram årsmötet till hösten. Har ni frågor eller vill kontakta oss går det bra via mail info@dalavagforening.se alt. via meddelande på fliken "Kontakta oss".

Vägunderhåll med väldigt begränsad framkomlighet på tors 29/10

2020-10-26

Mellan kl 19-22 på torsdag den 29/10 kommer det vara väldigt begränsad framkomlighet på Dalavägen, vid Dala Hallen 111 (utanför Robert Jansson) p.g.a. trumbyte. Vägen kommer grävas upp varför vi ber er undvika att köra på vägsträckan under kvällen om möjligt.

Krukor, cyklar mm i vägbanan

2020-08-08

Hela vår vägbana måste vara fri från föremål så räddningstjänst, tankbil, sopbil och övriga bilister kan köra obehindrat.

Årsmöte den 9 mars

2020-02-20

Hjärtligt välkommen till Härrydaskolans matsal den 9 mars kl. 19.00.

Uppdaterar medlemsregister

2019-11-11

För att vi lättare ska nå ut med information får du som medlem gärna lämna dina kontaktuppgifter under fliken "kontakta oss" med följande uppgifter: Kontaktperson E-mailadress Gatuadress alt. fastighetsbeteckning Ange gärna om vi kan maila ut medlemsavgiften som en pdf faktura per e-mail istället för per post som vi gör idag.

Pågående arbeten med vägen

2019-11-11

Under hösten kommer hyvling, dikning och grusning att genomföras.

Årsmöte den 11 mars

2019-03-03

Hjärtligt välkommen till Fiket i Härryda (blått hus mittemot Härrydaskolan) den 11 mars kl. 19.00.

Ändrade ägarförhållanden alt. boendeform

2018-11-11

Vid ägarbyte alt. ändrad boendeform (fritidsboende/permanentboende) ber vi dig fylla i detta under fliken "kontakta oss" och meddelande alt. via vår e-mail: info@dalavagforening.se

Informationen som behöver stå med är ...

Fastighetsbeteckning

Gatuadress

(Ny) fastighetsägare

E-mailadress

Om du godtar att få medlemsavgiften mailad som en .pdf faktura.

Kostnaden är halverad om man är fritidsboende jämfört med permanentboende.

Årsmöte den 12 mars

2018-03-04

Hjärtligt välkommen till Fiket i Härryda (blått hus mittemot Härrydaskolan) den 12 mars kl. 19.00. Dagordningen kan du hitta under dokument till höger på denna sida.

Kontaktuppgifter på våra medlemmar

2018-03-04

För att vi lättare ska nå ut med information får du gärna lämna dina kontaktuppgifter under fliken "kontakta oss" med följande uppgifter: Kontakperson E-mailadress Gatuadress och Fastighetsbeteckning Ange gärna om vi kan maila ut medlemsavgiften som en pdf. faktura per e-mail istället för per post som vi gör idag.

Mötesplatserna är ingen parkering

2018-03-04

Vi ber er vänligen låta mötesplatserna vara fria från parkerade bilar.

Även om det är dåligt med plats att parkera på vissa ställen så är det inte tillåtet att parkera fordon på mötesplatserna längs vägen.

Här kommer äldre nyheter att fyllas på efter hand.

2018-03-19

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam ut condimentum risus. Suspendisse commodo leo vitae lectus iaculis maximus. In hac habitasse platea dictumst.